Asystent/ka w biurze rachunkowym
Warszawa, mazowieckie
Zakres obowiązków:
- weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów księgowych,
- obsługa programu obiegu dokumentów księgowych SaldeoSmart,
- obsługa programu księgowego ERP Optima, w tym wprowadzanie prostych dokumentów księgowych,
- rozliczanie zaliczek, delegacji,
- archiwizacja dokumentów księgowych,
- inne prace wspierające zespoły księgowe wg potrzeb.
Wymagania
- praktyczna znajomość MS Office, szczególnie MS Excel,
- dobra organizacja czasu, odpowiedzialność, skrupulatność, rzeczowość i uczciwość,
- dobra komunikacja interpersonalna i chęć do uczenia się,
- nie wymagamy doświadczenia w księgowości,
- mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Forma zatrudnienia:
- preferowana umowa zlecenie, ale nie wykluczamy współpracy w oparciu o umowę o pracę w przyszłości
Co oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość poznania pracy księgowej od kulis,
- możliwość zdobycia doświadczenia, podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
- możliwość praktycznego szkolenia języka obcego przy obsłudze Klientów,
- owocowe Środy,
- pracę w biurze, w centrum miasta (metro Politechnika)
Informacje dodatkowe:
Mile widziani studenci kierunków rachunkowości
Min. wykształcenie:
średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Księgowość / Audyt